הרצוג חשף בארה"ב הוכחות לשימוש בכטב"מים איראניים באוקראינה

נתי קאליש No Comments on הרצוג חשף בארה"ב הוכחות לשימוש בכטב"מים איראניים באוקראינה

נשיא המדינה חשף במהלך ביקורו בארצות הברית הוכחות לשימוש רוסי בכטב"מים איראניים בלחימה באוקראינה | למרות הניסיונות לטשטש את החותם האיראני ע"י הטבעת כיתובים ברוסית, ניתן לראות בתמונות את ההוכחה הברורה שהם תוצרת איראן

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נשיא המדינה יצחק הרצוג חשף בפגישותיו במהלך ביקורו הרשמי בארצות הברית הוכחות לשימוש של כלי טיס בלתי מאוישים איראניים בשטחי הלחימה באוקראינה.

במהלך השבועות האחרונים עדים לכך שאמצעי לחימה איראניים מתקדמים מופעלים כנגד אזרחים חפים מפשע באוקראינה. באמצעות ניתוח חזותי הוכיחו במערכת הביטחון כי קיימים שברי כטב"מים באוקראינה אשר זהים לאלו המפותחים באיראן.

נשיא המדינה הציג את התמונות המצורפות לגורמים המדיניים עמם נפגש, בהם ניתן לראות כטב"מי נפץ מסוג "שאהד-136" שהוכנו לשיגור במסגרת תרגיל שהתקיים באיראן בדצמבר 2021. בתמונה נוספת ניתן לראות את אותו דגם כטב"ם כפי שנפל במסגרת הלחימה באוקראינה.

חרף ההכחשות האיראניות והנסיונות לטשטש את החותם האיראני ע"י הטבעת כיתובים ברוסית, ניתן לראות בתמונות כי מייצבי הכטב"מים זהים במבניהם, ממדיהם, ואופן מספורם.

כמו כן, ניתן להשוות בין מנוע הכטב"ם מתוצרת איראנית אשר הוצג במסגרת תערוכה באיראן באוקטובר 2014, לבין מנועי הכטב"מים שהופלו באוקראינה ולקבוע כי מדובר באותו מנוע, המשולב בכטב"מי "השאהד -136".

נשיא המדינה: "פעם נוספת איראן מוכיחה שלא ניתן לסמוך עליה ושבכל איזור בו יש הרג, סבל ושנאה – שם היא נמצאת. כלי הנשק האיראניים משחקים תפקיד מרכזי בערעור היציבות העולמית, ועל הקהילה הבינלאומית להפיק את הלקחים – עכשיו ובעתיד".

"עם איראן יש לדבר בשפה אחת – נחושה, מאוחדת וחסרת פשרות. כפי שאנחנו לומדים שוב ושוב, על כל היסוס בעניינה – משלמים מחיר" הוסיף הרצוג. "בחודשים האחרונים המשטר האיראני מראה בפני המערב את אופיו האמיתי, שישראל מכירה כבר שנים רבות״



0 תגובות